torsdag 30 april 2009

Friska tag!

Nu har jag beslutat att ta tag i min hälsa på allvar. Då mitt immunförsvar inte har varit det bästa den senaste tiden så har både träningen och jobbet fått lida, så nu ska jag börja med aloe vera gel. En shot varje morgon tillsammans med vatten stärker immunförsvaret, är uppiggande (kan också behövas...), dämpar inflammationer, förbättrar hyns kvalitet osv. Kan det bli bättre? ;)

Gelen tillsammans med en del kroppsvårdsprodukter med aloe (med Aloe Science Councils certifiering) kommer nog få fart på mitt försvar. Då huden är kroppens största organ (och det som skyddar oss från många bakterier och virus) gäller det att även ta hand om den i kampen om ett friskare liv ;)
Är du intresserad av aloe vera produkter och bor i Stockholmsområdet, skriv gärna en kommentar för mer info =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar